fredag 20. mars 2009

O' herlige helg

Denne uken har gått fort, noe som jeg er helt OK with. Jeg har en tre dagers helg, og skal nyte hvert sekund av den.

Planer?
Joda, i morgen er det en badminton tournament. Pengene det koster for å være med, går til en charity organsasjon som heter Charity:Water., skolen min har en main charity cause hvert år, som vi skal raise money for. Charity:Water er en organisasjon som jobber for rent drikkevann i Afrika.
Kathleen og jeg skal spille (vi er utrolig dårlige, men har latterkrampe 99,99% av tiden); teamnavnet vårt er Normericans (Norwegian-American.) I går laget vi søte t-skjorter som vi skal bruke. Det er typisk amerika, de lager t-skjorter for alt.

I dag skal jeg bare henge med Nico, som jeg kom på nå at jeg aldri har introdusert her i bloggen min. Vi har datet i 2 måneder neste uke.
Ellers skal Brittany og jeg se etter prom-kjoler denne helgen, vi må prøve tusen kjoler før vi finner den "rette". Gleder meg sykt til prom, det skal bli gøy! :)


Jeg fant denne sjokoladen i butikken og den smaker som DAIM! Bare så dere vet det. Ha ha.

Ha en fin fredags kveld.
Maren :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å gøy!

Det høres ut som om du har det helt fantastisk der borte:)
Har du noen bilder av denne Nico? ;)
Å Prom! Så sykt gøy med sånn ordentlig amerikansk ball:D
På nissen har vi ikke en gang fått til noe ball...
Jeg kan tenke meg hvordan badminton spillingen med latterkrampe er... jeg husker godt visse timer med hip hop på Nissen hvor vi to danset inni det ene hjørnet og lo oss ihjel! Det var koselig det:)
Savner deg jeg Maren!
Bra at du har begynt å skrive litt oftere igjen:)
Klemklem<3

Anonym sa...

Nico? Åh Maren dette må jeg vite mer om!! To måneder og han har ikke en gang blitt nevnt her?
Føler meg litt snytt, hihi! Så koselig :)
Prom og kjole - gøy! Det gleder jeg meg til å se bilder av!
Lykke til med badminton! <3

Anonym sa...

Åh du er så heldig som kan gå i butikken og kjøpe spennende amerikansk sjokolade med forferdelig mye sukker så ofte du kan ! sett at du har penger;)