mandag 28. april 2008

Blogging

Ja! Nå har jeg endelig laget meg en blogg. Alle har mast om at "det er så lurt å ha når du er borte", så her har dere en blogg. Lager den litt i forveien, siden jeg ble veldig inspirert da jeg så at Henriette hadde laget en. Hun har nemlig fått seg en sjarmerende, søt familie i Indiana.
Vel, jeg har heller ikke tenkt til å begynne blogging før jeg har fått vertsfamilie, noe som kan skje i juli/august/september (la oss håpe tidligere!)

Tenker jeg legger ut et innlegg når jeg får familie og sted, slik at jeg kan skrive om mine forventninger. Da kan man se om noen av tankene rundt utvekslingsåret stemte i etterkant.

Jeg gleder meg i alle fall masse, kanskje enda mer enn det jeg gruer meg...

Maren

12 kommentarer:

Henriette sa...

Du er søt maren! <3

T sa...

Dette var veldig interessant...
Hilsen Thea

dina&andrea sa...

heia maren, heia maren, maren er kul, heia heia heia, hæla i taket, woho!

Anonym sa...

marrra!!!
håper det kommer bilde av familien du skal bo med også.

du kommer til å få det fett, yeah booii.
smazz k.

Anonym sa...

hei mara. vi kommer til å savne deg!Bææ. nå som det er sagt, god tur! hilsen Rikke Sand.
rikkesand.blogspot.com

T sa...

Dette er FREMDELES skikkelig interessant Maren!! VIRKELIG!!

Anonym sa...

heisann Maren:)
hvordan går det med deg?, nå er jg ganske så spent på om du har fått noe mer informasjon ang. vertsfamilie og Stat. har du fått vite noe mer? og skal du på ferie først i Usa?
klemmer fra ragnhild<3

Maren sa...

Jeg lover at jeg skal skrive et innlegg så snart jeg får vite noe Ragnhild :) (Og legge ut bilde når jeg får det, Ane)

Venter i spenning. Har ikke fått avreisedato enda, derfor vet jeg heller ikke om jeg får bli med på NY-camp, men håper selvfølgelig på det :)

Anonym sa...

Hei<3 For en flott blogg! I Like it!;D
håpepr du får en kjempe flott tur! :) Gleder meg til å lese hva som skjer der;)
Hadde det kjempe koselig med deg igår:D Utrolig hyggelig å se deg igjen etter så lang tid! :D <3<3

lene-mari sollie sa...

maren! ja, tenkte jeg skulle skrive litt mens vi er der borte. nå er det bare 6 dager til jeg reiser så jeg gruer meg litt, men gleder meg mest!! vi snakkes i hvert fall når vi har fått host family og alt! prekas

Anonym sa...

Hvilken organisasjon reiser du med?

Anonym sa...

Jeg gruer meg til du reiser:(
har laget sånn ting som varsler meg hver gang du skriver noe nytt;)

Utrolig glad i deg!
Klemmer fra Emilia