søndag 3. august 2008

I Noreg

Som jeg fortalte i forrige innlegg skulle jeg poste et nytt så snart jeg har fått vertsfamilie i USA. Her kommer et innlegg, SELV OM jeg har ikke fått noe familie enda. Jeg har ønsket å holde meg tyst ganske lenge, av den grunn at jeg ikke ønsket å stå igjen med en "emo"-blogg, for det er ikke alltid like lett å ikke ane hvor man skal bo i 10 måneder. Som sikkert mange vet, er det snart tid for å dra i fra nydelige Noreg. Avreisedato har jeg enda ikke fått beskjed om, men jeg det blir mest sannsynlig i august en gang. Uansett, visumet ligger fint plassert i passet, så jeg reiser i alle fall lovlig til statene! Det er jo en sår trøst oppi alt dette her.

I går fikk jeg en utrolig stor overraskelse, vennene mine hadde satt i stand et suprise-party for meg. OM jeg ble overrasket! Det var utrolig hyggelig å se så mange nydelige mennesker på et og samme sted, så jeg takker utrolig mye til mine helt fantastiske venner. Jeg kommer til å savne dere! Etter i går føler jeg meg enda mer forbredt på å reise, for dette skjer virkelig. Nå håper jeg at USSE (organisasjonen som jobber med å finne familier i USA) setter himmel og jord i bevegelse for å plassere de gjenværende.

Det er så mye jeg kunne skrevet, men jeg ville skrive et rent informativt innlegg, slik at alle vet hvordan ting ligger ann, for jeg faktisk ikke har gitt opp denne bloggen... enda.
Tusen takk til alle som jevnlig er innom bloggen min, jeg skal prøve skrive en del i USA. Jeg blir hjertelig glad for kommentarer! :)

Maren

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg dævver snart!

Anonym sa...

takk for det :) god sommer til deg også.. håper du også snart får familie!! Jeg også reiser med USSE :) Søsteren min fikk familie i dag, og Kari sa at hun kom snart til å ringe til meg også... så de fleste får vel i løpet av de neste ukene.. *spennende* :)

Henriette sa...

Jeg var ikke helt sikker på om surprise party'et hadde vært før jeg leste dette innlegget, for jeg har ikke sett bilder eller noe..så nå kan jeg endelig spørre: hvordan overrasket de deg? Du koste deg sikkert!! Dumt jeg ikke kunne komme, men jeg var kinda busy akkurat den dagen .... Kom deg over til USA snart! Jeg savner å ha en skjønn, nydelig, søt nordkvinne i samme land som meg selv.

- Henri

Anonym sa...

syns også at USSE kan få rævva i gir, klikker snart. Kari ringte meg i dag " hei ,det her er om et skjema " hjertet i halsen

Anonym sa...

Helu!:)
ser at du også reiser med usse?
vet du om de har sånne studentprofiler ute på netten, som aspect?:P

har ikke fått familie jeg heller..
usse er treige-.-

Henriette sa...

Sofie: Det kan jeg svare på. Nei, det har de ikke. De er skutt i huet. Jeg vet i hvert fall at hvis jeg vurderte å bli vertsfamilie ville jeg ha sett studentprofilene FØR jeg meldte meg inn i opplegget og ikke ETTER. Jaja, lykke til USSEl-folk (som ikke har fått familie), dere har ikke akkuratt skutt gullfuglen.... Reiser foressten selv med EF.

Anonym sa...

aina-fladset@hotmail.com add meg, og syt , vil gjerne høre

Rikke sa...

Hihi, så koselig at du skrev om surpise festen:) men du glemte å skrive at det var masse kake der. Det er en viktig ting.
Bloggzøta!
Nå skjer det noe snart, og det er sikkert, så det er godt å vite. Det er jo Augsut:)
Ååå kommer til å savne deg kjære. Fyttigrisen!
Blogg mer!
Blogg masse!
Gjør ingen ting om det blir litt syt eller emo, for det er lov:)
<3
Rikke

Anonym sa...

Hei!
jeg prata med kari igår, om aspect og usse:P hun sa at det faktisk var flere elever fra usse enn aspect som hadde fått familie;P
var litt redd for at usse slet med å finne familie..
skal du på camp om du kan forresten?:)

har du hørt noe mer da?:)

Anonym sa...

nopes.. ikke noe nytt ennå:/ men kan jo ikke være så lenge til nå..

campen virker dritbra. hååper jeg får familie før den siste iallefall.
kanskje vi havner på den samme campen^^

det var morro å pakke.. ble skikkeli virkeli da!

valgte du noen stater forresten? :)

Anonym sa...

aha! det er jo bare 16 dager igjen til vi skal vere der borte, så må jo få vite noe nå:)

jeg valgte texas, alabama,oklahoma, south/north carolina og illinois:P troor jeg:P

har du msn? morro å prate med andre speakelever:P

T sa...

Jeg håper du får familie snart Maren! Men jeg vet at det kommer til å ordne seg :) Du kommer deg nok til en veldig snill familie! Selv møtte jeg bare snille familier da JEG var i Amerika, så hvorfor kan ikke du gjøre det?? Jeg gleder meg til å se deg før du drar da, så hvis du vil høre en hemmelighet så er jeg glad for at du er hjemme sånn at jeg kan møte deg igjen. Men så vil jeg jo at du skal få familien din snart og få rumpa til Arizona!

HOWDIE CHICA!

Anonym sa...

Du er nydelig<3
Gleder meg skikkelig til å være med deg i kragerø neste sommer;)
Og jeg HÅPER du snart får vite familien din, for når jeg ser hvor spent jeg er kan jeg tenke meg at du nesten blir gal:O
Igjen sier jeg at du kommer til å bli dypt savnet!
Og nissen er ikke det samme uten deg, det har jeg allerede erfart i 3 dager nå:(
jeg gleder meg til å lese om alt som skjer med deg i usa!
nussnuss:*

Anonym sa...

Å som jeg gleder meg til du drar! Kom igjen USSEE!

Øhm, NOT! Jeg ville heller hatt deg her hjemme, så jeg kan omfavne ditt livlige vesen når jeg vil! Hihihi! Neidaa du skal få lov til å draa! Bare pell ræva di hjem igjen:D:D Håper du får det fint der da!! Gleder meg og venter i spenning på nytt innlegg=D <3