onsdag 10. september 2008

Reisen er bestilt

Nå skal jeg faktisk dra, helt på ordentlig. Har ikke akkurat reisefeber, men jeg er fylt av en blanding av følelser, å være spent og ville gråte. I morgen kommer nok reisefeberen tror jeg, for på fredag kl. 07.40 sitter jeg på et fly til som først tar meg med til München, og deretter skal jeg fly over atlanteren. Et helt nytt sted, et veldig spennende og stort sted. Som vennene mine skrev i en minnebok til meg "landet er svært hatet, men også elsket av mange individer, nemlig USA" Amen. Jeg har belaget meg på at jeg må reise alene, men vet ikke riktig om jeg må det enda. Håper ikke det, for det er en smålang tur.

Nå har jeg snakket en del med min hostmadre i USA, hun virker supersnill. "Please let your family know you are in good hands.... we are a loving family and we will do everything in our power to keep you happy and safe, we will treat you as our own daughter." Jeg skal prøve å fatte mot i kveld å ringe dem, for å bekrefte min arrival osv. G-ruer meg... for å si det sånn.
Skal prøve å skrive et kort innlegg før jeg legger meg i morgen også, da kan jeg fortelle hvordan samtalen utartet seg. Nå er det ikke lenge igjen i Norge, det er bare rart.

Til alle vennene mine: få dere skype!

Maren

6 kommentarer:

T sa...

Lykke til med å ringe dem ikveld :) Og jeg har skype klar til bruk!!

Anonym sa...

marN du er den søteste og tøffeste jeg vet om ! se, - hellet har snudd, du er ferdig testet [job,-sha'mener] og klar til å dra ! får prøve å lære meg skype ! jeglover. hvis du blir ensom på flyet, vet du hvem du skal tenke på, forZidsånn;)
koZ<3

Anonym sa...

FREDAG! JEsus christ! Nå er det ikke lenge til :| WÆÆ, det skremmer meg! Men skypen er oppe å går!! Aktivt medlem fra nå av :) Haha! Ha en riktig god tur Mara miii<3 Det ser ut som du har fått en herlig familie!! Det kommer til å bli en opplevelse for livet!!! <3
Ima miss u anyways<33

Anonym sa...

Wow, endelig har du fått en familie!=D... har fakisk vært her inne ganske ofte å tittet. Familien din ser helt fantastisk ut håper du får et fantastisk år. og jeg gleder meg til å lese flere innlegg av deg! klem fra Ragnhild:)<3

Anonym sa...

Det er så rart. Senest i dag kjørte jeg med våre kjære 21-buss forbi hasle og tenkte: om ikke lenge er det siste gang Maren kommer ned fra den veien på et år. Du veit hva jeg heter på Skype, riiiight!? =D Wish you the best of luck y buena suerte mi amiga muy muy guapA! Du er så sterk at dette er easy as pie for deg! =) Snakkast på SKUPEn... En internettklem kommer i tillegg for den nette sum av 23432,- beste kvalitet.

Anonym sa...

Så spennende Mara<3
Skype er litt vanskelig for tiden, men holder på å fikse;)
<3