lørdag 13. september 2008

The US

Da er jeg i USA, i huset til vertsfolkene mine. Foerst maa jeg bare si at vertsfamilien min er utrolig hyggelig, det gjoer alt de kan for aa faa meg til aa foele meg hjemme! :) Det er et utrolig soett hus jeg bor i og rommet mitt er stort og deilig. Morsomt med saanne vinduet som man drar opp (typsisk amerikanske filmer naar ungdommen i huset sniker seg ut paa kvelden), vet ikke om det er vanlig i Norge, men jeg har ikke sett saann foer. Familien har en utrolig soet hund som heter Sasha, hun ligger aa sover paa fanget mitt naa, tror hun sover. I kveld skal jeg i en bursdag til en gutt paa min alder, det er visstnok en jente som er 16 der ogsaa. Gleder meg litt til det. de gaar paa publicskolen i Watertown, ikke den private som jeg skal gaa da men. De er uansett naboer (vel, det vil si at de bor et godt stykke bortover fieldsene her.)

Tror de har modem internett her, for telefonen slutter aa virke naar internett er paa, saa kan ikke faa det inn paa min laptop. Jeg synes det er utrolig trist, for paa den har jeg webcam og kunne snakket paa skype med folk hjemme. Haaper det ordner seg. Mobildekningen er heller ikke noe aa skryte av, halve huset har ikke dekning:P

Slutter opp innlegget her, saa faar jeg se naar jeg faar tid til aa skrive et nytt. Foeler at jeg ikke burde legge inn bildene mine paa denne dataen, bare for aa legge de inn her, saa jeg gjoer det kanskje paa min egen laptop paa skolen naar den tid kommer.

Take care,
USAMaren :P

10 kommentarer:

Henriette sa...

Uhlalala! Nå¨er vi i samme land! Bra familien + huset osv har gitt et godt førstintrykk!! Bortsett fra det med internett.. men jeg lover deg; etter en stund vil du ha så mye å gjøre osv at det å hele tiden skulle holde kontakt med de hjemme og oppdattere bloggen blir litt slitsomt. Men jeg skjønner at det å ha muligheten til det er greit. Høres ut som om du har det bra der borte. Håper reisen gikk fint! Kos deg masse!!!!

Anonym sa...

Æææ! Så rart at du er der nå. Kjempe glad for at familien er bra. Savner deg søta! Send masse mail og blogg videre!

Anonym sa...

Wii såå gøy =D høres jo veldig bra ut!! Åssen er hestene a=P Hahahah! Neiidaa! Håper du koser deg søta<3

dina&andrea sa...

herregud så spennende! du må blogge masse, og etterhvert få lagt inn bilder også for jeg vil se hvordan det ser ut:
- på skolen
- i matbutikken
- i huset
og hvordan vertsfamilien ser ut.

lykke til videre.

dina&andrea sa...

hilsen andrea btw

Anonym sa...

hei maren! nå har jeg lest hele bloggen! og jeg misnner deg for hesten!!:D så gøy da, synes jeg! haha! det virker veldig koselig der du er:) savner deg! gleder meg til å lese mer!:D klem fra stine marie<3

Anonym sa...

Maren Maren Maren:D såå utrolig kult det høtrd ut, bortsett fra dekningen og modem:) kos deg maks, og jeg kommer til å titte innom her fra tid til annen for å skjekke du har det bra:D <3
hilsen fra Rebekka<3

T sa...

ÅH så utrolig bra at du har det bra så langt! Jeg gleder meg skikkelig til neste innlegg Maren!!
Savner deg!

Anonym sa...

Det hørtes jo kjempekoselig ut! Det er jeg glad for :)
Håper alt fortsetter å være bra, og at skolen også gir godt førsteinntrykk.
Fortsett å blogge Maren, det er så spennende og deilig å kunne følge med!
Miss you baby <3

Anonym sa...

Å det høres bra ut, selvom det er noen tekniske mangler;)
Savner deg veldig!
Gleder meg til å høre mer om ditt spennende år!
Helt sykt å tenke på at du er der borte nå og prater engelsk og får masse nye venner:O
skal bli litt flinkere til å følge med så jeg ikke alltid svarer så sent på innleggene dine;)
Hvordan gikk bursdagen da?
Glad i deg<3