torsdag 18. desember 2008

And when she dances, she goes and goes

Jul ute, jul inne, jul i sinne, jul bare jul. Forrige lørdag var det juleball, det var gøy. Jeg gikk med mange jenter, for seniorene tok ikke dater om de ikke har kjærester. Så vi tok bilder hos Michaela, og spiste hos Amanda. Etter ballet, dro vi på fest hos Kenny, det var interessant. Ganske red-neck fest, fordi det var i en garrasje, og folk pynter seg ei. Utvekslingsår handler jo om nye opplevelser, eller hva? Orker ikke skrive så mye, Jeg viser dere heller noen bilder. Pictures speaks louder than words, eller actions da, men WHATEVAH.


JentanVet ikke hva det er, men det er noe med amerikanere, briller og ball.
Maggie og meg
Michaela og Bree foran juletreetAimee og Amanda leker kule. :P Brittany K og meg (jeg er ikke spesielt fan av kjolen, men søt jente)

Alle jentene bæda da Single Ladies av Beyoncé Knowles spilte. Fun night.
-Maren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilder :)

dina&andrea sa...

Du har den fineste kjolen!
:D

Dina

T sa...

DU ER DEN PENESTE I VERDEN!!!!!