torsdag 11. desember 2008

Du grønne, glitrende treet, go' dag!

I dag har vi pyntet juletreet. Det var superkos, Brittany og jeg var vel de flittigste. Mariah er en flittig tekster (sms), hun skal ha det. He he.
Så vi koste oss mens jeg sang norske julesanger i falske toner, og vi hørte p musikk i bakgrunn. Mens vi spiste dobble chocolate chip cookies, fra chocolate cottage, som min ynglingslærer driver. Got to love it. Må bare si at jeg har det ultrolig koselig her, er heldig som fikk komme hit. Så nå er jeg stuptrøtt, har egentlig en hel del lekser. Men vet du hva? Jeg venter til i morgen, så får jeg ta det på sparket og finne en løsning på lekseproblemet, for jeg er too sleepy.


Brittany med ccc. Mariah da vi valgte treet. Britt och jag pynter treet.

Stua med treet:)
Alle har en julekule (eller hva det nå heter) på treet, dette er min. Til og med kattene og hunden har en hver.

Take care,
Maren

6 kommentarer:

T sa...

ÅÅÅH så koselig!! :D Jeg er glad for at du er glad!

Anonym sa...

Åhh nå fikk jeg julestemning fikk lyst til å pynte et juletre nå=) så bra at familiebyttingen ordnet seg Stor juleklem fra Ragnhild=)!!!!

Anonym sa...

Jul er det beste:D
Det ser ut som om du har det fantastisk!
<3

Anonym sa...

koselig(:

Anonym sa...

woaw! pynter de treet så tidlig? :)
digg, da!

Anonym sa...

Åh koselig! Treet ble fint, litt sånn det skal være !
Vi skal ut i skogen og hugge juletre hos onkelen min på søndag. Det blir koselig, gjør det hvert år :)
Vi har ikke like fancy pynt som dere der borte da, mer sånn som jeg og brødrene mine lagde da vi var små :p
<3