onsdag 24. desember 2008

God jul!

Nå sitter jeg her og tenker på alle de herlige menneskene som sitter i Hasle kirke akkurat nå, hvor jeg pleier å være med dem. Og de som sitter i Østre Aker kirke. Og de som ikke sitter i kirken. Og de som ligger på stranden i Thailand, og de befinner seg i forskjellige fjell i Noreg. Ja, det er juleaften i dag. Rart? Ja. Jeg skal lage risengryns grøt til familien min senere i dag, med mandel selvsagt. Tror vi skal en tur i kirken i kveld, etter mitt ønske, i alle fall Brittany og jeg har tenkt til det.

Håper dere en flott juleaften, jeg tenker masse masse masse på dere. Jeg ønsker dere alle en hjertelig god jul med digg mat, fine gaver, og godt selskap.

Jeg er psyko, men det gjør ikke noe. (Kristins juleparty bilde)
-Maren

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herrejemini.
Loke på pcen på selveste julekvelden a gitt.
Nå er det pinnekjøtt om 15 minutter, og etter det bærer det videre i tradisjon tro.

Kos deg masse & ha det fint. :)

Det er NULL snø her.

Anonym sa...

Kos deg søta!

mizz yahhhh

og God Jul

Anonym sa...

Tusen takk og i like måte, diggah! ;) Håper du hadde en najs julaften der borte. Eller, Christmas Day? :P Det hadde jeg. Vi feiret den i dag (25.), fordi mamma måtte jobbe. Fikk fløyte! Pappa vil at jeg skal begynne å spille igjen. Gleder meg. :)

Anonym sa...

Håpe du hadde ei go jul maren!:D