lørdag 27. desember 2008

O jul med din glede

Da ble det jul i år også da. På juleaften gikk vi i kirken, noe som var utrolig kos. De hadde et juleplay der og greier, så bygget opp en julestemning som bare fortsatte dagen etter. Julen falt på den 25. desember her i USA, det var litt uvant. Hadde en super morgen, hvor vi åpnet stockings og gaver. Fikk masse fint, både fra amerikanere og nordmenn. Tusen takk for gaver alle sammen. Nå er huset fullt av norsk, digg sjokolade! Så her har vi noen bilder.
Familien i stuen som åpner gaver
Lizzie som fikk en dead duck i stockingen.
Hostdad Keith med sitt nye helikopter (som ble ødelagt etter en time)
Mariah skjærer geiteost med familiens nye, norske cheese slicer.
Brittany og Nanny (hostgrandmother.) Nanny lager verdens beste fudge!
Familien (minus Mariah som fotograferer) skal spise Ham dinner.
Har har vi vertsmor Stacey, Keiths bestemor, Keith, Brittany, Nanny og meg.

God jul da alle sammen. Håper dere alle hadde en fin juleaften/eller 1.juledag.
-Maren

5 kommentarer:

Anonym sa...

hunden er dritskjønn! og du er det og! sorry for at jeg er bigtime dårlig til å kommentere bloggen din, men, jeg leser den, jeg lover! :) julen din høres spennende ut, litt annerledes liksom, men du har jo en koselig vertsfamilie nå! :D jeg savner deg, og jeg digger bloggen din, fordi jeg hater skype noen ganger, og her kan jeg få en historie uavbrutt! YES! <3

Anonym sa...

Og barnlige lyst. Vi ønsker deg alle velkommen. :)

Så kos!
alltid ville feiret julen for en gangs skyld på det viset. Så det er kos, :D

Kos deg masse videre søta. Håper du fikk fine gaver.
God jul, og et riktig Godt nytt År. (haha. Vi opplever år 2009 før deg, eller er det omvendt? :P)

Anonym sa...

god god god god jul jul jul jul!!!
yippiyay!
bloggen din er kos, liker at det er kommet mer bilder!

Btw, i dag, nærmere nå flyr brødrene våre til Sør-Amerika sammen sammen!
Mamma og pappa kjørte de akkurat til flyplassen.

Anonym sa...

god jul!
Hørtes kos ut. Håper du følte deg "innafor" hvis du skjønner, med bestemødre osv. :)
<3

Anonym sa...

jææævlig digg! =D haha. fikk du meldingen jeg sendte tilbake til deg? :P
anyways, morsomt med sånt fint bestikk til ham-dinner.
Likte de brunosten? =)
Så deilig å høre at du hadde en super christmas eve!