tirsdag 2. desember 2008

God bless you

Forkjoelelses-sesongen er i gang. Jeg har en stuffed nose, og hoster som en gal. Annen hvert sekund nyser jeg og i dag har jeg saa langt hatt speech, independent studies art&drama, gym, fri og 1 studyhall, og jeg har noeset meg igjennom dagen. Om du nyser her snur ca 10 mennesker seg i rommet og forter seg aa si "God bless you." Nonnene, Father og Laererne pleier aa si det med ekstra trykk paa God. Hater aa nyse, det er ikke nok at du nyser, men hele klasserommet maa snu seg og bekrefte det ogsaa. I dag har jeg sikkert faatt 50 "God bless you." De tar av.

Noen som er syke i Norge? Er det snoe? I natt var det storm ute. Det snoedde hardt i dag morges, men naa har det gitt seg. Alle hadde haapet paa aa faa gaa hjem tidlig fra skolen, men det skjer neppe.

Foeler at jeg har en del aa se frem til naa:
Flytting (foerstkommende loerdag)
Secret Santa hos Amanda (12.desember)
Juleball (13.desember)
Secret Santa hos Kristin (en eller annen dag foer jul)
Juleforestilling (18. Desember?)
JUUUL (25. desember kommer julen til USA)
Sikkert en del andre ting som skjer foer jul ogsaa som jeg ikke kommer paa akkurat i dette oeyeblikket.

God advent everybody,
Maren

8 kommentarer:

dina&andrea sa...

Secret Santa?

Erlik ... Juleverksted?
Her er det akkurat kommet litt "ordentlig" snø. Nå har jeg littegrann troa på at det skal vare.

Fra 1 desember, i går, kom snøen. I går og i dag har det ihvertfall vært fint ute, på kvelden. Da kan vi gå, og så ser vi snøen i lyslyktene. Og det er fint.

Jeg har drukket gløgg og spist pepperkaker i dag. Noe som gir meg julestemning fra topp til tå.

Jøsses, de tar ikke lett på nysinga der borte. Det har vært en syke-periode her også. Folk har gått og snufset og vært mer eller mindre syke en stund nå. Synes jeg ihvertfall.

På fredag skal Ane, Hanna og Marte feire bursdag. Noe som blir gøy! Der skulle du også vært. Men du skal på ball, og det skal ikke vi!

(Eller jo .. Manglerud planlegger vinterball med .. Etterstad Vgs. WOHO!!!!!!!!!!!!!!!! ... )

Dina

Anonym sa...

Hei søøta:D GUD det er lenge siden :( Huff, det er så mye greier for tiden, jeg rekker ikke noe som helst! Vi må snakke sammen ordentlig snart! På skype! Er alt bra med deg? Flytting og stress, men midt oppi alt sammen er julestemninga på plass:D? Hihi, er utrolig glad i deg!!

Anonym sa...

snø sø snøøø!!
på lørdag skal jeg ha juleverksted med jakob og da skal vi bake pepperkaker!!
yippiyay, jeg liker julestemninga.
men såklabert så blir jo snøen som kommer i byen (elvebakkenområdet i hvert fall) som sludd, mens den på hasle er ren og hvit og pen!!!!!!!!

vi vil ha fri, vi vil ha fri, vi vil ha .. ferie!

har du julekalender maren!??
for jeg fikk sokker i min

Anonym sa...

Natt til idag snødde kjempe mye. Så det var veldig koselig å se ut av vinduet dag morges :D
Jeg har nettopp vært syk jeg og... Det er ikke noe gøy!

Anonym sa...

Huff. ikke deilig å være forkjølet, men det hørtes enda værre ut i USA:P
Men ellers er vel desember deilig?
Har du julekalender?
hva slags?
jeg har tre sånne koselige gammeldagse med bilder i:P

Så mye gøy du har å glede deg til! så gøy med ball. har du kavaler?
Secret santa, hva er det?
hvordan juleforestilling har du?

hihi rart å tenke at når vi feirer juleaften, er det bare lille for deg... skal du feire den hos den nye familien?

og ja, det snør her!
idag da jeg våknet og så ut av vinduet var trærne dekket av snø:) jeg gikk til skolen sammen med kari, vi gikk gjennom frognerparken tidlig om morgenen. det var helt stille og koselige lys på veien. jeg fikk skikkelig julestemning!

Klemmer fra meg<3

Anonym sa...

du er den tærteste(:
GOD BLESS YOU

Anonym sa...

du glemte min bursdag 20. desember(:

Anonym sa...

SÅ mye kos å glede seg til! :D
Det er bra!
Det er det her også, men samtidig er vi så overleset på skolen at når jeg setter meg ned for å gjøre lekser begynner jeg å grine av stress i stedet... Neste fredag er siste prøve i geografi, den må jeg få 6 (har fått 6 på to rfa før, læreren er veldig grei!)på hvis ikke er jeg screwed.
Har du kavaler til ballet eller?
Så heldig du er. Tviler på at det blir noe ball på Nissen i år heller...

<3<3<3