lørdag 29. november 2008

Halleluja det regner menn

Thanksgiving var kos. God mat. For mye mat. Hyggelige mennesker. Hyggelige gutter (det regnet menn). Kleine situasjoner - JA. Folk i dette selskapet visste ikke at jeg skal bytte familie, saa de prater og prater om hva vi skal gjoere til jul og til vaaren. Jeg bare satt der og smilte og stappet i meg mat. Kleinern. Ellers var det veldig koselig, men jeg synes vel egentlig det var ganske likte en stor familie middag. Pluss kalkunen da selvsagt, den smakte.

I dag er jeg hos min kjaere Kathleen. Hun er for oeyeblikket paa jobb, og familien hennes er paa hytta, saa her er jeg alene i det store huset. Gikk ned paa kjoekkenet for en stund siden, der laa det en lapp paa bordet fra soesteren til Kathleen

Maren-
Feel free to eat whatever you would like.
We have lots of mayonnaise :)


Matte jo le da. Det er allmenn kunnskap at jeg ikke liker dressing, majones og roemme her i Watertown. Selv soesteren til Kathleen som bor i Florida visste det. Forresten hun er brun og jeg er misunnelig. Jeg er blek som ein nordmann.
I gaar var Kathleen og jeg med Mike og senere paa kvelden en annen Mike og Gina ogsaa. Vi var innom en fest og litt av hvert. Det var en trivelig kveld. Vi kom hjem sent, stakkars Kathleen dro paa jobb klokken 6 i dag!
Skulle nok egentlig ha gjort noen lekser. Mrs. Weldon lurte paa om jeg ville bli med dem til hytta (ligger rett ved grensen til Canada, paa andre siden av elven), men jeg saa at jeg burde bli her og gjoere leksene mine i Advanced Dramatic Arts, hvor jeg jobber med kostyme greier for oeyebliket.


Mamma og pappa fortalte meg at de sendte julegaver over i dag, pakken veide over 8 kilo, gleder meg til jul! Ellers lurte jeg paa om dere som har P-matte (2P) i Norge har lyst til aa gjoere meg en stor tjeneste, skriv regler som galene, og spar paa proever. Det er flere som har sagt at de vil hjelpe meg med matte i sommer. Tusen takk :) Jeg er saa glad jeg har saa mange nydelige venner i Norge. Hvor trist ville det ikke vaert aa ikke ha noen aa savne mens jeg er her?


Saa i anledning thanksgiving: takk for at dere er vennene mine, nydelige venner.
Maren

8 kommentarer:

Anonym sa...

MAREN!
8 KILO ?! KLIKKAA:D
2P er ikke vanskelig!
og selvom det er det litt, så skal vi hjelpe deg hele bunten!
wehO. på mandag er det 1. desember, og jeg tror ikke jeg klarer å glede meg mere:D
.. det kommer jo jul i blåfjell på barnetven(:
k0se<3

Miriitz sa...

haha, huff da;P
Egentlig blogger jeg ikke.. eller det er ingen som vet om den egentlig! Haha! Men jeg liker å lese din;)
Hvordan har du det`?
Virker som ting ordner seg?
Blir ubeskrivelig hyggelig å se deg igjenn, selv om det er lenge siden!
smask! <3

Anonym sa...

Så bra:)
Thanksgiving virker så koselig!
Haha så morro med majones:P
P-matte kan jeg hjelpe deg med:)
husker du i begynnelsen av første hvor vi jobbet sammen i matten? det var koselig det! så hvis du vil ha hjelp, så hjelper jeg med glede:)
<3

Anonym sa...

Thanksgiving høres så koos ut! ^^ får lyst til å oppleve det selv :)

Anonym sa...

Takk for at du la til sånn hyperlink. Har gjort det samme :)

Anonym sa...

Maren, min Kjære Maren!
Mens jeg sitter her alene i stua mi får det meg til å tenke på deg som sitter alene i USA! Det er så sinnsykt rart å tenke på!
Jula di blir sikkert perfekt! Å, det høres ut som om du opplever så sinnsykt mye spennende! :D
Villbass! Jeg er glad i deg! :D

T sa...

MAAAREN <3

Anonym sa...

klein med at de ikke visste om byttingen på familiemiddagen. MEN det går bra! i dag har jeg vært hjemme fra skolen, bare fordi jeg ville. det var deilig. nå skal jeg trene og etterpå skal jeg se på James Bond på den nye Ringen Kino på Grunerløkka. kult! det er ikke no snø i oslo enda - litt trist ettersom det er første desember i dag. går bra. jeg savner deg fortsatt mye og værtfall i 10a klasserommet på hovin. tiden går alt for fort. ha en god adventstid i united states of america. jeg skal skaffe meg skype og gleder meg til å snakke med deg!!