torsdag 1. januar 2009

Happy New Year!

Brittany, den beste vertssøsteren jeg kunne bedt om! (I<3 glow sticks)

Så jeg vet jeg skriver lite om dagen, men jeg synes det er lite motiverende å skrive en blogg til meg selv. Har egentlig ikke så lyst til å skrive blogg lenger, men fortsetter fordi jeg ikke vil skrive mail til alle sammen hele tiden for å oppdatere. Har skrevet et innlegg med svar på spørsmål, bare skriv mer spørsmål så skal jeg poste det.
Med det sagt, godt nyttår. Nyttårsaften i USA = null fyrverkeri what so ever. Vi så the ball drop (i New York City) på tv. Brittany og jeg hadde Kathleen og KJ over. Det var for det meste en girls night greie. Vi sminket hverandre og så på Mamma Mia og tv ut over natten. Chill, men foretrekker the Norwegian style. Familien gikk ut å spiste på Texas roadhouse, spiste herlig kyllingsalat, for å spise sunnere er en av mine mange punkter på årets nyttårsforsett.

Kan legge inn bilder på dette innlegget later, men jeg er lat og vil ikke gjøre det nå. De fleste av dere sover jo uansett i Norge, merkelig med tidsoner eller hva?

-Maren

11 kommentarer:

Anonym sa...

WEE:D
GLOWSTICKS!! du er heldig som har en deilig søster å leve med(:
ALDRI slutt å blogg:O
Vi leser og koser oss alle sammen, vi bare vet ikke alltid hva vi skal skrive på kommentarene:)
du er søt<3

Anonym sa...

Godt nyttår på deg!!!
YIPPIYAAAAYYY!
hva fikk du til jul egentlig?
enig med synnen, ikke slutt å blogg.

& jeg elsker glowsticks overalt på jord!

btw, så savner jeg å se på MGP, som går akkurat nå, sammen med deg. Jeg tror vi hadde en bursdag hos deg en gang som gikk litt over styr når det kommer til MGP og Wig Wam?

Anonym sa...

Jeg kan bekrefte både bursdagen & WIG WAM-en.

Nå er jeg på Geilo, i mange minus og masse snø.

Ikke slutt og blogg. Men du får jo ganske mange kommentarer da, syntes jeg?

Anonym sa...

Godt nytt år ja!

Jeg liker bloggingen din. Den blir lest titt og ofte, så ikke slutt.

Vi må skype snart.

KOZE

Anonym sa...

Ikke slutt med bloggen!!!
Godt nyttår! Håper det blir fantastisk der borte og når du kommer hjem til oss :D
Jeg har tenkt litt på en ting; hva gjør du med mobil der borte?? og hvordan bruker de andre kidsa den? Mye?
Så bra at du trives i familien altså. Og Brittany ser søt ut. Har alltid ønsket å ha en på min egen alder i huset!
<3

Anonym sa...

Haha! Glowsticks er populære i hele verden,ass!
MAren, you look great. =) mener det ass.
Godt nytt år, da! =D Og kjipt med så lite fyrverkeri, ergo null. I Oslo virket det som om det var mer fyrverkeri enn aldri før, ettersom det var offentlig fyrverkeri i tillegg til det private sigøyner-fyrverkeriet i år. FY FADER, som det offentlige fyrverkeriet rockah! Gåttabanen =)
Det er et digg nyttårsforsett du har satt deg i Usa, da =D

I morgen er det revyjobbing, som det har vært MYE av i ferien. :)

Nyttårsklem fra Hansi=)

T sa...

Godt nyttår!! Ikke slutt å blogge! Jeg leser hver gang, og nå skal jeg pokkermeg begynne å kommentere hver gang også!!!!!! MAREN JEG SAVNER DEG!!!

Anonym sa...

Maren, du må ikke slutte å blogge!
Digger å sitte å lese innleggene dine. Gøy å høre om livet ditt i USA :) Godt nytt år ^^

Anonym sa...

Mar1. Du skriver jo ikke blog til deg selv, alltid mange som kommenterer, slutt å tull:P Ikke alltid noe å kommentere på heller vættø:P Men finfine innlegg. Så bildene fra nyttårsaften, like greit å chille vel? :) Bedre enn lok iallefall:P Jeg var på middag med Eirik og vennene jeg, veldig hyggelig nyttårsaften altså :) Kan svare på mailen din imorgen aiiight;) Sister luuuv<3

Anonym sa...

hei :)
hvordan er skolen i forhold til hjemme? er det lettere å få gode karakterer?
Tror du det er bedre å finne sin egen familie gjennom folk man kjenner, som man kan bo hos? i stedet for å dra med en organisasjon..
takk for hjelpen

Anonym sa...

Blogg er gøy for alle her hjemme som savner deg og for deg å lese senere også:)
Godt nytt år<3