tirsdag 13. januar 2009

AYA!

Aya svarte riktig på gjetteleken. Hunden i huset, Lizzie, er oppkalt etter Lizzie McGuire!

Ser dere likheten?

I dag var Britt og jeg at the gym, vi har vært der to dager på rad. Vi er sykt flinke. Jeg løp på tredemøllen i 30 min, 20 min på romaskin, 100 sit-ups, og tusen av de forskjellige vektmaskinene. Oh yeah. Jeg er flink og jeg vet det. To timers workout. Føles digg. Vi skal begynne å dra hver dag etter skolen, for jeg er nå med på deres familie medlemskap.
Er dere stolte? Jeg skal komme hjem sunnere og bedre.

Ellers fikk jeg rollen min i dag: Rebecca Higgins. Jeg er ikke overbegeistret over denne rollen, men jeg skal gjøre mitt beste. Dramalæreren min ville ha meg som hovedrollen, for jeg prøve spilte for den rollen også, men siden en av mine beste venninner her hadde kjempelyst på den, og jeg likte den ikke sånn altfor mye, sa jeg nei til den. Har en relativt stor rolle, så det blir mye å memorize, en utfordring, men gøy. Vi har readthrough i morgen. Stykket vi spiller heter The House of the Seven Gables.

Ny gjettelek: Hva heter jenta som skal til Washington DC neste onsdag?
Jeg kan gi dere noen hint. Navnet hennes starter på M og slutter på aren. IHC high school kjører en buss ned til DC for å delta i March for life, en anti abort march. Selv om jeg personlig ikke er enig i hele den greia, skal alle vennene mine dra. Bussen reiser onsdag, dagen etter the inauguration (Obama skal ta office.) Så hva heter jenta som skal til Washington neste onsdag?

Take care,
Maren/Rebecca Heggins :)

6 kommentarer:

Cecilie sa...

MAREN :D

Anonym sa...

MARENMARENMARENMARENMARENMAREN:D

Anonym sa...

Jaaaa, jeg vant! :D

Maren skal til Washington :D

dina&andrea sa...

jeg lurer på en ting!
er det mye fokus på gaza - israel konflikten i USA?

Anonym sa...

MAREN! Dette er akkurat som å lese en kjendisblogg!
"...og jeg vet det." Det høres fantastic ut!
Lov meg at du er ordentlig famous når du kommer hjem, da! ;D

Anonym sa...

whatwhat?
gøygøy.
Men anti-abortion demo?
det er teit, men alle vennene dine skal det så da så.
HA DET RIKTIG SÅ KJEKT!!