søndag 18. januar 2009

Jeg har et kutt i hodet.

Jeg har et kutt i hodet, fordi jeg stanget i en skarp skapdør. Hodet mitt blødde fint rødt blod i går. Nå er det bare vondt. Det var ikke veldig dypt, mer som et brannsår. Digg.

I går var jeg i Rich's birthdayparteeehy. Det var hyggelig. Så dro vi til en annen fezt, som var moro. Orker ikke gå inn i detail her på blogga mi, fordi det er kjjjjjedelig. Ellers så dro jeg til the Y (treningssenteret) i dagmorges, kroppen var død. Jeg og Brittany har nå vært på treningsenteret hver dag i en uke, imponerende? Takk, det synes jeg også.

Så fremtidsplanene er:
WASHINGTON DC - onsdag
HAWAII - 6. februar
BOSTON og Newport RHODE ISLAND - 16. februar. Britt, Kathleen og jeg skal besøke en venninne av dem der nede.
Etter det er ikke så mye faststått.

Akkurat nå snakket jeg med verdens kuleste THEA, det gjorde meg glad. Det blir så deilig å se alle dere nydelige norske mennesker igjen.

...men hvordan skal jeg klare å dra fra alle de nydelige menneskene her?
Brittany? Kristin? Anne Marie? Maggie? Devin? Nina? Kathleen? KJ? Nico? Jake? Lauren? Sam? Ellie? Matt? Chris? Mariah? Alissa? Mike? ææ, orker ikke engang å tenke på det, for det gjør meg trist.

You know you love me,
xoxo Marengirl.

8 kommentarer:

Anonym sa...

au fy fader!!
du er heldig som skal til DC og hawaii. møter du obama da?
jeg er syk og digger det ikke.
i morgen er det åpen dag på elvebakken. husker du når vi var der for første gang..? sykt å tenke på. jeg skal være guide og gleder meg. vi får gratis mat og en hettegenser. jihoo. masse digge småripsgutter. i dag er det også bussdugnad på nrk som jeg ikke kan dra på fordi jeg er syk. tenker masse på deg. kos deg i DC og hils obama.

<3

Anonym sa...

Marengirl :)
Åh hørtes gøy ut.
Framtidplaner her: Steinkjer i nord-trøndelag. jeee...
<3

Lena sa...

hei, kom inn på bloggen din ved en tilfeldighet, er i New York jeg også, litt lenger sør, ikke så langt fra rochester. festlig

Anonym sa...

Marra! ginger head for en dag? Hvordan likte du det?

Veldig gøy å få melding av deg på lørdag, vi må skype snart!

mizzYAH!

(Ja, jeg nevnte ikke Hawaii, fordi jeg orker ikke tenke på varme, hvit sand og sol.)

Anonym sa...

å maren! håper du snart er grodd igjen da(: HVordan gikk det i Washington!? gleder meg til å lese et ultrafresht innlegg om det hele;)
<3

Anonym sa...

Maren! Nå har jeg lest mange, mange innlegg jeg ikke en gang har fått med meg at du har skrevet.. Hvordan klarer du det? Du er så flink! :D Skal kose meg med resten av alt det jeg ikke har lest.

Henri <3<3<3<3<3

Anonym sa...

Oppdater!!:D

Anonym sa...

gleder meg til innleggene om de forskjellige turene dine! :D