søndag 4. januar 2009

Jackpot i Canada

aaAmmagad . I går var jeg i Canadas hovedstad Ottawa. Å Fy Fader . Tar av. Like Totally ! Det var såÅ deilig å komme til en stor by igjen! Jeg sier ikke at Watertown er en liten by, Absolutt ikke. Men her i har de ikke blokker en gang. Så deilig å føle byfølelsen igjen(: Jeg shoppet SÅ mye! Dere aaaner ikke! [legg ved et bilde av alle tingene du kjøpte, eventuelt et bilde av byen]

Jeg må seriøst bruke mindre penger! Jeg bruker såå mye penger på klær og ting! HEelt syykt. men det er ganske vanskelig å la være når alt er så pent og billig! tihi! - OMG ! En av tingene jeg kjøpte var en ny iPod touch! Elsker den såå høyt!!! Min nye kjæreste, like totally. Har døpt den og greier[et navn på ipoden f.eks Billy Bob] Ragnar Bob.

Og det er såå deilig, for den er på 8gb og MYE billigere enn i Norge! HAha- JezZ! Jackpot !
Skikkelig gøy med den, for den har så mange utrolig fete gadgets. Mange spill, og internett gratis! fyfader . Nå har jeg den diggeste ipoden OG jeg kan holde meg oppdatert på facebook HELE tiden:D

Livet kunne ikke vært mer perfekt!
- Digger dere alle<3
Nuz & Kiz fra deres tærteste Maren

Dette var Synnes lille Canada innlegg, for jeg var for lat til å skrive det selv. Hun er rett på sak, kunne ikke skrevet det bedre selv! Av en eller annen mongogrunn vil ikke bildene Brittany tok med sitt nye chille speilrefleks kamera vises på min data, så jeg legger inn bildene fra hennes data når tiden er inne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Den første delen der var litt for fjortizz for Maren. ;)

Anonym sa...

Haha, det første jeg tenkt da jeg leste " ammagaad" var SYNNE :)
Hørtes kult ut ;) Har vært der selv engnag for hundre år siden, og vil tilbake!

Anonym sa...

Hehe søtt innlegg!
Heldig med iPoden! Jeg får bare være fornøyd med min vanlige nano, som for meg var dyr nok ;)
Gleder meg til å se på alle det fine du har kjøpt når du kommer hjem.
Og gleder meg til flere blogginnlegg! Jeg er inne minst annenhver dag her altså!
<3