søndag 11. januar 2009

Vi liker helg

Jeg er syk og jeg hater å være syk. Det er helg og jeg elsker helg. Denne skoleuken var chillern:
Mandag: two hour delay
Tirsdag: itte no, men chill skoledag
Onsdag: school cancelled (freezing rain, snowday)
Torsdag: two hour delay. Audition for the play.
Fredag: mass (gudstjeneste de to første timene) Måtte også på call back audition for skuespillet.

ÅJADDA.
På fredag var det sleepovah hos KJ. Vi så The happening, øøh, ok film, men dårlig dårlige skuespillere. Love Guru var der i mot greit morsomt. Så det var en KOZ kveld, jeg fikk kingsize sengen for mæ shæl.
Lørdag 2.30pm var det homegame for jentenes basketball lag, som btw er utrolig gode! Kommer til å savne å gå på homegames og sånn når jeg kommer hjem til Norge. Digger at skole og sport henger sammen. Jeg og Jake ble med Kristin hjem med og vi så på youtube lattis klipp forever, før vi dro til DRYHILL, som er skianlegget i byen (fem min fra mitt hus.) Vi orket ikke stå på ski, for det var -13 pluss iskald vind. I steden dro vi får å møte de som var der på dryhills lille ski-drop in sted.

ELLERS har jeg sykt lyst til å se revyene som er ute om dagen. Hørte Moralistene (Nissen) fikk 4er, av en eller annen grunn virker det som folk absolutt vil dra ned Nissenrevyen. Har noen sett den, var den bra?
Vil se Lamberseterrevyen 2009 også, for der spiller Hedda (sønnen min), og hun kommer til å rocke scenen. Oh yeah!
Har ekstremt ekstremt lyst til å se ELVEBAKKENREVYEN 2009 (HIStory om jeg ikke tar feil), for der spiller verdens nydeligste jente i verden: Rikke! Er så misunnelige på dere som skal se den live. KOS DERE, for den kommer til å bli KNALL!
.....................................................................................................................................................................



Mara, Brittany, Keith og Stacey på nyttårsaften.

Jeg og Britt lo av min feite arm på dette bildet.

Har jeg et veldig orginalt nickname for Brittany: BRITNEY SPEARS. Og Mariah var så heldig at hun endte opp med MARIAH CAREY.

"Spears are you done with the hair drier?"
- "..."

Desverre nekter hun å svare når jeg bruker dette nicknamet, så det suger. Ellers blir jeg kalt Mar (sies Mer, med amerikansk "r") Det må være tidenes styggeste kalle navn, eller ka?

Helgens gjette lek!
Synes det er litt festlig at hunden i huset ble kaldt Lizzie, GJETT hvem hun er oppkalt etter?
(Svaret blir publisert neste innlegg. Premie: navnet ditt vil bli overskriften på innlegget. Løkke til!)

-Maren

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei maren:) bra du fortsatt koser deg der borte:) Nissen revyen var kjempe bra, fortjente virkelig IKKE 4, i fjor er jeg enig, men definitivt ikke i år altså. Kjipt å gå glipp av, men du har jo homegames som sagt:) masse klemmer Rebekka<3

Anonym sa...

Jeg tipper Lizzie McGuire eller noe. Heheh :p
Homegames høres så gøy ut. Det er Cheerleadere der selvom det er jenter som spiller ? :p

Anonym sa...

ÅÅåå vi savner deg. Så utrolig koselig skrevet, jeg sitter med tåra i øya. Litt oppdatering: OBS(som vi så sammen for to ar siden) fikk sin første 5er iår, instruktører var Ola og en som heter Mari. FAGGA fik 6, den skal jeg se imorra:) Eneste seksern hittil. JEg har kontroll. HAndels fikk 3. Nissen sin var bra. Men med deg med neste år, kommer den til å få kukk.
Lizzie fra serien "Everybody loves Lizzie" HAr jeg rett? HAr jeg rett?

Anonym sa...

Jeg tipper det er et kallenavn på Queen Elizabeth! :D Eller Elizabeth Taylor. (:

savner deg masse her, søta. <3

T sa...

LIZZIE ER KALLENAVN FOR MEG FORDI MELLOMNAVNET MITT ER ELIZABETH!!! Maren. Nå sender jeg deg en mail. Svar:D

Anonym sa...

Superpus!savner deg!det ække DU som er heldig som har fine venner, det er VI som er heldige som har deg! idag fikk jeg kort fra deg, fra canada! DRITKOSELIG! jeg bare: whaaat? også, WOW! dritfett! fine maren!<3456 jeg vil veldig gjerne skype deg snart, for jeg vil høre stemma di! men jeg hakke så mye tid just nu! eey, jeg skal snakke med deg i morgen! om du kan da! jeg skal melde ræh! <3 bloggen din er freshere enn munnskyll!

Anonym sa...

haha! A1 steak sauce :)