søndag 19. oktober 2008

Boyza i Uza

...oversettelse: guttene i USA.
De er ikke mye aa skryte av altsaa. Foretrekker uten tvil norske gutter. De fleste paa IHC (skolen min) er bittelitt pene og drittsekker eller veldig lite pene og snille. Det er en utrolig VAKKER gutt i homeroomet mitt, han gaar under navnet Taco, fordi han ser veldig mexicansk ut, han er godteri for oeye - MEN selvfoelgelig skikkelig barnslig og jeg har muligens gjort en jente i junior-klassen gravid. YES DA, faktisk saa er det en gutt paa trinnet mitt som er veldig hyggelig og alt, OG han er en pappa. Da er det jo utrolig smart av han aa roeyke hasj. Jeg tiltrekker meg mange hyggelig gutter, men disse er bestevenn matriell mer enn noe annet. Det er ikke turn on aa vaakne opp til fem meldinger fra samme gutt hver morgen bare fordi du sovnet aa ikke svarer, selv om han er utrolig snill. De soete og snille guttene er selvfoelgelig tatt.

Forrige uke fikk vi besoek fra Messena. Her var det en soet gutt, men han saa ut som han var 30 fordi han hadde skjegg, hva skjer med det? Og han spurte vertsmoren min om alderen min, og han ble sjokket, han trodde JEG var 20! Hahaha!

Pritty much ingen perfekte gutter i Watertown, men finnes det egentlig en perfekt gutt? Har moett flere College gutter, de er bedre enn High school gutter, for College gutter har vokst opp litt. Likevel, aldri perfekte.

Tror jeg kan konkludere med at jeg bare skal drite litt i gutter dette aaret, bare la livet gaa sin gang.

Maren.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Maren, har du gjort en jente gravid?
Dumma, du må jo bruke kondom.

Jeg føler et skult budskap i innlegget ditt? Har jeg rett? :P

LuuuuuuuuuuuubZ

Anonym sa...

Ja, Maren, husk å bruke gummi neste gang! ;)

Maren virker veldig smart i innlegget sitt. Folka over the pond tar av, az!

Ha en fortsatt fortreffelig søndag :)

Anonym sa...

personlig stemmer jeg for at du rett og slett burde bli lesbisk!!

Anonym sa...

College-gutter?
Jaggu. Som på film.
Ellers sier jeg det samme som Ane.
Sats på chicksa!

Anonym sa...

Åh, nå var det gøy å komme inn og se at det var kommet nytt innlegg to dager på rad!
Kjempefint med bilder, jentene ser så søte ut. Og de var ikke skurrete ;)
Og du det blir sikkert dødsgøy på halloween, folk tar av der borte, gjør de ikke? Kan dessverre ikke være særlig hjelpsom på kostymefronten, suger på sånt selv...
Hm, litt kjedelig kanskje, men snille gutter er vel bedre enn ingen gutter? Syns det er litt sånn her og jeg, at de som kunne vært noe er taken. Men sats på en college-gutt da! :D

Masse klemmer fra meg <3

Anonym sa...

Er du full? Skjer med innlegget :p Men drit i å få barn enda, bare mas ;)