onsdag 29. oktober 2008

Snowday

Foerst og fremst vil jeg takke for fire koselig kommentarer, uten de ville jeg ikke ha skrevet dette innlegget. Det var skremmende likt en Oscar-takketale. Blir veldig glad for tilbake meldinger paa bloggen, selv om dere daevver av bloggen min, da blir jeg glad for "Maren, dette er daarlig. Skriv mer om..." :)

I dag fikk vi en snowday, det vil si en dag fri. De faar opptil 5 snowdays hver vinter. Om det er storm og annet faar vi en snowday. I dag morges fikk vi foerst bare en delay, men saa ble det visst en snowday. Det kom mye snoe i natt, og de vil ikke ha folk ute paa veiene med sommerdekk naar det er snoe. Hvorfor har vi aldri snowdays i Oslo? Har aldri opplevd det foer tror jeg. Uansett i dag trasket jeg ned til the farm, det var deilig aa hoere snoen krake under skoene. Elsker den lyden, men er sick of den naar vi naar februar maaned.


Meg med mine vinterklaer som jeg heldigvis kjoepte foer snoen falt.


Hostbrother y yo

Maren.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sí, español es en la casa, guapa! Todo la noche! Ayay! =) Kozkoz. Knasende snø er så digg! Hørte det sjæl på vei til skolen i dag med mine tynne converse og min ikke alt for varme Helly Hansen-jakke. Det ble vått. =) Chill med boblejakke og tights, da! Da ser du akkurat ut som jentene på lambert =)

T sa...

Så vakker du er!!!
Jeg har en klage:
skriv mer- PUNKTUM! Jeg elsker oppdateringer med MASSE fortelling og bilder! Bedre enn smågodt nesten, det.

Anonym sa...

åå! maren+hostbror+snø ! Slående kombinasjon. Kan det bli bedre ?

Cecilie sa...

heey!
i love your hat and coat - hvor kjoepte du det ? :D

Maren sa...

Hans: Jeg vet jo at jeg er en hot Lambergirl, men hadde ikke paa tights i dag, men jeans? Er jeg likevel en Lambertchick?
Thea: Jeg proever jeg proever. men er ikke saa flink paa aa skrive langt, for jeg har ikke saa veldig mye smart aa si alltid. Takk for klage:D

SynneH: Det kan bli litt bedre. Deg og meg paa stranda... :)

Cecilie: Takk! Jeg kjoepte begge deler paa Eastern Mountain Sports. Bade lua og jakken (jakken er gutteversjonen)er The North Face. Tror de finnes i alle butikker som selger TNF:)

Anonym sa...

Liker klærne. Liker snøen. Liker bloggen. Utover det har jeg ingen kommentar for øyeblikket. Skylder deg en mld forresten. I'll get to it now;) Love u søs<3

Anonym sa...

Maren, aldri slutt å skrive blogg! jeg elsker å lese den:)
det er deilig å få litt krydder i hverdagen fra USA og deg!
snowday, å hvor gjerne jeg skulle hatt en sånn dag.
så søte bilder av deg og vertsbroren din. og fine klær:)
gleder meg til å lese mer, idag var det sååå gøy for jeg hadde mye å lese, det liker jeg!

Kooos<3

Anonym sa...

kan du hooke meg opp med hostbrotha?
jeg er keen.

Maren sa...

aesj ane, aesj!

Takk for kommentarer ellers! :) Det varmer mitt hjerte!