lørdag 18. oktober 2008

Mucho Rabaldo

Til Hanna, ja jeg lever i beste velgaende. Jeg takker for mange Halloweenkostyme-forslag. Blir veldig glad for flere. Er mer usikker naa. Var i en kostymebutikk i dag, doede, for det er saa mye aa velge mellom.
Tenkte jeg skulle poste noen bilder:)
Spoersmaal: Ser dere dem like skurrete som meg??

Dette var en stund siden, under pepperally som jeg skrev litt om. Dette er noen av jentene jeg henger mest med, med noen av dem hadde ikke paa Senior '09 t-skjortene og fikk dessverre ikke joine bilde. T-skjortene er soete.

Homecoming '08
KJ (Kathrine), Mary, Brittany, Kathleen
Kristin og meg.

Jeg oensker meg en geit.
Blir snart picked up av Brittany, skal sove hos henne i natt. Saa jeg got to go.
Maren.

4 kommentarer:

T sa...

KJÆRE! De ser litt skurrete ut i små, men når man trykker på de blir de store og helt glatte :)

Må si at på både prom bildet OG den med alle jentene var det ikke tvil om at du var den vakreste i gjengen! Du bare oser av naturlig skjønnhet du maren :)

Jeg er så glad i deg!

Anonym sa...

Så gøy med bilder maren:) de ser kjempesøte ut alle sammen! dere har det sikkert utrolig gøy sammen!
nope, klare for meg hvertfall:)
gjeiten var nydelig! hvor møtte du den? går det fortsatt greit med hestene? ridd noe mer? møtt han søte gutten fler ganger? går han i klassen din, eller er det bare jenter der?
glad i deg søta<3

Anonym sa...

Nå ble jeg glad!
Bildene er litt skurrete, men bedre på facebook.
Jeg syntes det forsatt er rart at du er der borte og vi er her.
we miZZ yah! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

litt skurrete. men ikke geita!
Du ser ut som trives veldig maren. Det er vedig herlig å se. og sier meg enig med andre her, at du er den peneste av jentene. :)
men ikke penere enn geita. haha!

neida.
:D