torsdag 23. oktober 2008

Min daglige sykkeltur

Jeg sykler daglig en halvtime, tre kvarter. Alltid saa jeg faar med meg solnedgangen, den er spesielt fin her ute paa landet. Det er vel noe av det eneste jeg liker med landet. Vakker natur - og solnedganger. Jeg ser mye dyr her ute, ser kalkun(er?) hver dag. De er saa sykt kule, vet ikke hva det er med akkurat kalkun(er?), men kjenner meg igjen i dem. Not. Kule er de i alle fall. Her en dag da jeg var ute paa sykkeltur kjoerte Amish folkene forbi meg i hest og kjerre. Elsker Amish, men ville bare graate da jeg en dag snakket med en Amish dame paa marked og hun sjekket (digital)klokken sin. Jeg som alltid trodde de gikk etter sola.


Dette er et bilde jeg tok i kveld da jeg var ute paa go'sykkelen. Her snakker vi køntrysaide.

Begynner aa tenke paa aa slutte bloggskriving. Tror ikke det er helt for meg, klarer ikke finne noe interessant aa skrive om.
Saa me faar sjaa.

See yah l8r
Maren.

æøå (var inne paa VG.no naa)

4 kommentarer:

dina&andrea sa...

1. oi, dritfint bilde! så deilig.
2. amish, jøsses. :D
3. NEEEI! ikke slutt! du trenger ikke skrive så ofte og mye, men bare litt, så vi får litt oppdatering her hjemme i gokk. det virker kanskje kjedelig det du skriver, men det er veldig gøy å lese. uansett om det er små eller store ting. :)
don't stop!!

Anonym sa...

enig med Dina, ikke slutt! Bare skriv akkurat som du gjør nå. herregud, amish kjørte forbi deg med hest og kjerre, hvordan kan du mene at det er kjedelig?

Mizzyah! <3

Anonym sa...

Daglig sykkeltur høres digg ut igrunn! Spesielt hvis du har vær til det, som du tydeligvis har. Jeg skal finne frem min bergans snart, mange har gjort det allerede.
Og det så fint ut da :)
Lættis med amish, hvordan er de å snakke med?

Maren du må ikke slutte med bloggen! Serr, det er ikke kjedelig! Jeg sjekker og gleder meg hver dag jo :D

T sa...

IKKE SLUTT MED BLOGG. DA DØR JEG.