lørdag 11. oktober 2008

...I'm alive!

Hei alle sammen.
Nytt fra USA? Joda. Det blir bare saa mye at man ikke helt vet hvor man skal starte. Det er liksom en sirkel, can't find the end of it. Uansett. Jeg har det bra; jeg lever. Akkurat naa er jeg hos venninnen min Kathleen. Hun har internett som er saa raskt at jeg bare smiler hele tiden, for internett hjemme er saa tregt at det ingen ende tar. Saa jeg skal sove over her i natt, med 3 andre venninner. Vi skal spille et Wii video game som er ranked as det nest skumleste spillet of all times. Det blir moro naar vi er alene i et stort, (kjempefint) gammelt hus. Var at the mall tidligere i dag, fant masse supersoete ting. Forrige uke var jeg i Syracuse (storby en time fra) og da shoppet jeg for 3000 kroner. HERLIG. Kjoepte masse. North Face boblejakke (1000kr!), 2 jeanse, 3 skjortser (hvor av en er highweisted), 1 cardigan, 1 hvit skjorte (skoleuniformen), 1 par mokkasiner (elsker dem), en north face lue (alle advarer om kjempekald vinter, noen ganger er det -30 grader her!), kjopte mye annet, men husker ikke alt. Skulle gjerne posted bilder av mine nye klaer, men som sagt er jeg ikke hjemme at the moment.
Kom med spoersmaal, for da har jeg noe aa svare paa:)

Savner dere alle. Merkelig at jeg faktisk skal vaere her et aar.
Maren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å så gøy!
Masse nye klær! heldig:) Gleder meg til å se dem jeg:P
så koselig med overnatting! er det sånn typisk amerikansk sleepover som man har sett på film?
jeg savner deg sånn og det er koselig å høre at du har det bra:D
fortell mer om guttene;) det er alltid gøy å høre :P
jeg sender et slengkyss til deg over hele havet nå, og når du leser dette så kommer det endelig frem:*

Anonym sa...

Maren du må skype mer:D:D Haha! Si fra når du kan, just send me a message somewhere:D

Anonym sa...

åååå!!!
faens billig shopping in the usa!

gleder meg til du kommer hjem så jeg kan sjenke deg dritingz!!