fredag 31. oktober 2008

ALOHA!

I dag er det spooky Halloween. Folk gikk med fete kostymer at the mall. Vi jentene skal ut og trick or treating senere i kveld. Det blir goey! Poster bilder senere.

Jeg skal til Hawaii, jeg skal til Hawaii!! Jeg har sykt lyst til aa hoppe opp paa et bord naa aa skrike! Henri (Henriette) skal til Hawaii sammen i April. Jeg gleder meg noe helt sykt. Og skal kanskje til NYC neste maaned, siden familien jeg er hos naa, venninnen min Kathleen sin familie vil ha meg med. Elsker denne familien.


- Hulahulaskjoert Maren

7 kommentarer:

Anonym sa...

HAWAII ?! fantastisk heldig du er :)

Anonym sa...

gøygøygøy er alt jeg har å si! :D

Anonym sa...

Kos deg på halloween, og takk for hyggelig mail:) Glad i deg<3

Anonym sa...

ALOHA!

+ohana, som betyr familie. og det er alt jeg kan. Men trenger man å kunne mer? :D
Så utrolig gøy!

Anonym sa...

hawaii,åh misunner deg grenseløst!!!! du får ta å surfe litt på bølgene for meg om du fårtid til det:) forresten følger jg trofast med på bloggen din:) alltid gøy å lese om hva som foregår over there;)

Anonym sa...

Så sykt heldig!
Det blir sikkert sykt gøy:)
og håper halloween var bra!

Anonym sa...

HORE!!!!!
jeg kommer å besøker deg på hawaii.