lørdag 25. oktober 2008

Nydelige mennesker

While I'm at it og har alle bildene mine (siden jeg er på min egen elskbare laptop) kan jeg skrive innlegg så det suser. Kommenter, for jeg vil ikke skrive til en vegg.
Nydelige mennesker:
Nina en utrolig nydelig jente som bare er lattis, Audrey (rosa jakke) er pen og ikke ser ut som hun gjør på bildet i det hele tatt og Michaela er en hyggelig gøørl.
Maggie med hånden ELSKER denne jenta. Hun er drit morsom, kjempepen rett og slett herlig. Anne Marie i rød jakke, fantastisk smart, kul, herlig, morsom, perfekt jente. Kristin i rosa, verdens søteste person, vi har latterkrampe hele tiden, digger henne. Kathleen i NF-jakke, utrolig morsom, søt jente. Henger mye med alle disse.
Disse bildene ble tatt i går, det vil si fredag. Football homegame. Vi er undefeated. I pausen dro vi hjem til Nina med mange jenter og spiste sjokoladepie. Jentene her er så herlig morsomme. Typisk amerikansk film! De sier "Whatevz" (med håndbevegelse), "It's delish", "It looks fab" "OMG, that's awesome"etc.
Digger menneskene her, virkelig. Savner like vel dere BIGTIME.
HALLOWEEN kostyme er kjøpt.
Jeg skal være en sailor. Det er en søt kjole (DRITKORT, ser rumpa lett om jeg bøyer meg, så må finne ut hvordan det skal gå) Poster pic later!
Maren.

8 kommentarer:

dina&andrea sa...

Aiai.
Sailor!
Det er jo superkult. Blir du sånn sexy-sailor da?
Er jo som på Mean Girls. Skal ikke være skummel på Halloween, men fin.
Skal du på Halloween-party da?
Her hjemme går Fritt Villt 2 på kinoene, btw. :)

Anonym sa...

Sailor, fetth. Men ta på noe under så ikke rumpa synes. Jeg gikk med en meget kort kjole på en 70s dance i england, på et bilde ser man litt for mye æltså. hoho. Anbefales ei:P yeye lættis at du ser amish hele tiden, fått en sånn venn eller?? Smask

Anonym sa...

hva er den største forskjellen på jenter i USA og jenter i norge?
selvtillit, utseende, treningsvaner, musikk??

Anonym sa...

Høres så koselig ut Maren.
Ser veldig typisk amerkansk high school ut også, men gøy da!
Ser skikkelig søte ut.
Gleder meg skikkelig til å se bilde fra haloween. Gøy hvis noen tar av med kostyme, gjør de det?
Savner deg<3

Anonym sa...

Dette er gode nyheter vettu=D Hihi søte bilder også! Ser ut til at du trives skikkelig=D Jentene ser herlige ut ;D Og Rompa di ser vi gjerne på vettu!! MmM! Jeg skal være litt sånn catwoman aktig jeg =D Sender bilde senere! Haha! Gleder meg til å snakke med deg på skype igjen:D<3

Anonym sa...

det ser ut som du har det veldig koselig.:D det liker vi å høre.
sailor-girl.
ship o'hoi! det blir nok gøy, :D

Have fun!
savner deg søta. <3

Anonym sa...

Dritlættis folk! :D Haha! Du har funnet dine likemenn ;)

Anonym sa...

så søte vennene dine er! BRA!
gøy halloween costume:) Sailor:O
gleder meg til å se bildene!
<3<3