søndag 2. november 2008

Denne helgen

Halloween - for en merkelig tradisjon. Har aldri vært noe fan av måten Norge har adoptert trick or treat tradisjonen fra USA, men når man først er i USA er det moro å se hvordan de faktisk gjør det. Vi gikk en liten gruppe jenter (pluss Jake, Brittanys kjæreste) rundt i Watertown. Vi fikk en del godteri, og det var gøy å se de små barna som hadde kledd seg ut som all slags rare ting.
Noen mennesker tok det helt ut med masse halloween dekorasjoner. Et sted vi gikk var hele hagen en kirkegård. Huset var gammel og hadde et tårn med en liten balkong, der stod det en ridder, det var skummel musikk og skikkelig creepy folk i huset. Best av alt; de ga masse godteri!

Meg (sailor), Kathleen (as a pimp), Kat (dead nurse), Brittany (Firefighter), Kerry (football player)

I gaar dro Brittany, Kat, Kathleen, Jake, Kristin og jeg til Appelbees og spiste middag der. Det smakte. Så dro vi å så High School Musikal 3. Til tross for sterke klisjeer, må jeg si at det var en fin film som fikk rokkefoten i gang. Etter å ha vært at the movies, dro vi hjem til Kristin, hun har outdoor jacuzzi, så vi chillet der deler av kvelden. Jeg sov hos Kristin i natt. Hun er virkelig en utrolig kul person, vi kommer godt overens og vi ser på ting likt.
By the way så skal Henriette og jeg til Hawaii i februar isteden, for de fikk en ledig spot på den turen likevel. Let the training begin, 3 måneder til jeg skal gå i bikini. Lykke til Mara, lykke til…

10 kommentarer:

Anonym sa...

Wee! MArEN! high school musical 3 ! woho:D:D

T sa...

ÆRE VÆRE HAWAII!! Halloween virker gøy hvis det faktisk er på ordentlig lizzm.

Håper du hadde det fint <3

Anonym sa...

oooh, jeg likte dead nurse =)
du er skikkelig heldig som skal til Hawaii. Du må kose deg masse! Men vi prates jo før den tid ^^

Anonym sa...

forresten, noen som hadde den digge Freia-sjokkisen?

Anonym sa...

åh, bikini. hvor heldig er ikke du?

Anonym sa...

Heldig:D

Anonym sa...

Hawaii! Så deeeilig, og koselig å dra med Henriette:D
Maren jeg elsker bloggen din jeg.
Men har lyst til å høre litt om dramatimene dine, for du har drama ikke sant?
Vi er godt i gang med forestilling nå, det er gøy.
Skulle likt å oppleve halloween på den måten, skikkelig ordentlig, artig !

<3<3

Anonym sa...

fin kjole foresten :) sailor var søtt!
vellykket?

Miriitz sa...

Det er bra du koser deg:D
Kult kostyme!

Anonym sa...

Herreguuud så søt liten sailor:D Haha! Det hadde ikke vært noen matroser til å styre skipet hvis du hadde vært der vettu! Hihi:D Hawaii høres digg ut!!! Håper du får kost deg masse:D:D