fredag 21. november 2008

Familie bytte

Foerste eller andre uken i desember flytter jeg til Brittanys familie. Snakket med skolen for to dager siden, de skjoente meg godt og synes jeg tok det opp paa en "mature way". I gaar snakket jeg med vertsmor. Tror aldri jeg har hatt saa hoey puls, hjertet hamret, jeg skalv og ville spy. Var saa redd, for jeg bestemte meg for aa si det til vertsmor alene, selv om omraadsrepresentanten min sa hun kunne bli med meg. Heldigvis er det hele over with, og naa kan jeg glede meg til aa flytte inn hos the Garrets (vet ikke helt om det er stavet riktig.) Faar feiret jul med dem, det blir koselig.
Det har vaert veldig vanskelig aa skulle gjoere det jeg skal naa, for jeg oensker ikke aa saare noen, men jeg vil heller ikke vaere ulykkelig der jeg er. Det ville ikke vaert rett mot meg selv. Er glad jeg har tatt denne besluttningen. Vertsmor var overraskende forstaaelsesfull og sa at jeg er "welcome anytime." Siden jeg naa skal flytte vil jeg bare se fremover, ikke dvele ved det som har vaert kjedelig saa langt.
Er superhappy i dag. Sov godt i natt, beste soevnen jeg har hatt paa en maaned.

Tusen takk for fine brev, mailer og kommentarer jeg har faatt i det siste. Setter virkelig pris paa det!

Savner dere,
Maren

7 kommentarer:

Anonym sa...

MAREN!
så utrolig utrolig bra !
du er den tøffeste jeg vet om(:
digg å vite at du får det bedre nå!
husk å legge ut ny adresse på bloggura da, så vi vet hvordan vi skal sende brev og ballonger ogsånt:)
jeej ! jubeljubel ! (idag er det bare 30dager til bursdagen min! jeg teller ivrig ned!)
<3

Anonym sa...

så bra det ordner seg for deg:) du virker utrolig snill og grei!:) kos deg videre. forresten er brittany en venninne av deg?

Anonym sa...

enig med Synne jaa!
Bare at det er 4 dager til min bursdagen :D

Anonym sa...

oi. så skummelt å si det til vertsmoren, tenker jeg meg!
hjelpes.

Anonym sa...

Bra bra!
Blir glad av å høre at du er glad!
Så utrolig modig av deg å ta det opp alene med henne. Skjønner at pulsen var høy altså.
Brittany virker veldig søt da, så dette hørtes kjempebra ut.
I morgen skal vi ut å filme anslag til stykket vårt. Det blir veldig spennende!
Savner deg

Anonym sa...

Maren, du er så sterk at jeg dævver =)
Driver på med en mail, så bare vent deg ;)

Anonym sa...

Så utrolig bra Maren!
Jeg er stolt av deg!
jeg hadde aldri turt det selv...
jeg er glad på dine veier! og sender gode tanker<3