mandag 24. november 2008

Splitter ny adresse

Jeg flytter ikke denne helgen, men neste.

Min nye adresse hos the Garretts er:
25690 E. Gotham Rd.
watertown, NY, 13601

Saa i morgen starter Thanksgiving break, da skal vi opp til Tonyas mor og far, hvor det er et stort parteey. 6 gutter og meg. Midt i blinken. YES. Grugleder meg til aa flytte, gru'en kommer fra at jeg maa pakke alt sammen ned igjen og det er mye stuff (heldigvis skal Kristin og noen andre jenter hjelpe meg.) Gru ogsaa fordi jeg maa si hadet, men kan jo slenge med "see yah tomorrow" fordi vi ser jo hverandre paa skolen i og med at hun er laereren min. Gleder, fordi jeg endelig faar gjort det jeg har bestemt meg for, bytte til en nydelig familie og jeg tror virkelig ting vil bli bedre... Kanskje det er bedre for vertsmor og meg aa ikke bo sammen ogsaa? Haaper det hjelper, for er jo glad i henne paa et sett, det er bare at med bosituasjon og hennes uvillighet til compromise er det verdens verste KLAESJ.

Ny adresse, nye tider. Jeg stemmer for det.
Send hilsener i posten, dsjol - da smiler jeg out loud.
Maren.

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj! er vertsmoren din læreren din også?!
det er bra at du endelig får flytte, da! og det er så koselig at familien til brittany vil la deg flytte inn :D
jeg skal sende deg et lite brev i posten, jeg :) det blir gøy! <3

Anonym sa...

maren:D:D
fantastisk, fantastisk !
du kan før eller siden vente deg nokji i posta:D
woHO !

Anonym sa...

Hipp hurra:D

Anonym sa...

nye tider, ny adresse, ny sveis, ny forelskelse, nytt land, ny årstid, ny høytid.

amen.

Anonym sa...

wohooo.
god jul og det var fint marrrreen!!

jippiyay! (:

merry x-maz zoon 2 be