søndag 23. november 2008

Forelsket!

Jeg er forelsket. Hodestups forelsket. Tenker paa han. Droemmer om han. Leser om han.
Paa fredag dro en hel gjeng av oss for aa se Twilight paa kino. Etter aa ha sett filmen, som jeg digget, dro vi til Borders (en bokhandel) og kjoepte like saa godt boekene. Denne helgen ville ikke vertsmor kjoere noen steder, og jeg turte ikke aa spoerre henne heller. Hun har vaert merkelig mot meg hele helgen, noe som egentlig er forstaaelig, hun proever aa faa meg til aa foele meg skyldig igjen. Noe som hun klarer med straalende glans. Saa denne helgen har jeg sittet inne paa rommet mitt, kost meg med Twilight, et melkeglass og god norsk melkesjokolade. Naa er jeg tom for sjokolade, saa angrer paa at jeg spiste opp den siste sjokoladeplaten, elsker norsk sjokolade. Saa naa er jeg forelsket i Edward. Haha. Ellers har jeg et annet lite crush som bare er patetisk, men som jeg ikke vil skrive om paa en offentlig blogg.

Naa er jeg paa dataen siden vertsfamilien ikke er her, de er ute en tur for aa moete noen venner. Er redd de proever aa ringe meg hjem, for telefonlinjen stenges mens jeg er paa internett. Haaper hun ikke klikker, da maa jeg si at jeg snakket i telefon med noen som ringt. Hater aa maatte snike meg rundt saann, jeg burde da kunne bruke internett. Nei, for hun er redd for virus. Tror uansett jeg burde legge paa og fortsette min kjaerlighets affaere med min kjaereste bok.

Adjoe,
Maren.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg lurer på om jeg skal begynne å lese de bøkene.
du anbefaler ja?
bra, da tror jeg at jeg gjør det.

Anonym sa...

MEXICO WOHOOOOOOOOOOOOOO!!!

Anonym sa...

Hihi nå trodde jeg du skulle fortelle om forelskelsen til en "ekte" person:P
Huff, det høres ikke bra ut der du bor nå!
hvid du vil så kan du sende meg en mail og fortelle, men du må sikkert gjøre det til mange;)
men jeg blir bare glad!
Det er koselig å få meldinger av deg også:)
glad i deg<3

Anonym sa...

ojoj. må si at jeg synes vertsmor virker litt skummel.. ellers virker det koselig å være forelsket i edward :D koskos

Anonym sa...

shit . her blir'e slag .
det er hva jeg kaller nedtur .
men nå er det ikke lenge til heksa skal forlates, hæ ? nei. nå var jeg slem . men det føltes godt !

Ja ?
Nei ?

Anonym sa...

å herregud visste ikke at det var så ille med vertsmoren din. utrolig bra at du får byttet til familien til venninnen din :-)

i helgen har jeg vært hos pappa på inderøya. jeg har kjørt bil og sett både elg og rådyr/dådyr. tok nattoget hjem i natt og dro rett på skolen. i dag skal vi på hjelpekorpset-dugnad på tv 2. Nå har jeg fransk på skolen. vi skal på klassetur til nice uken før påskeferien. gleder meg til det. ellers så snør det litt nå og jeg har skikkelig julestemning. håper du også har det!

Juleeeen. Ja juleeeen! Den er bra! *klapp klapp* Å ha! *klapp klapp* For julen er den beste tiiiiid(en) på året!

Anonym sa...

Oi, så bra du skal bytte familie da!
Twilight, det er han fra Harry Potter som har hovedrollen, ikke sant? ^^

Anonym sa...

Kjenner mange etterhvert som er Twilight-tilhengere. Har aldri satt meg inn i hva det egentlig er for noe, har bare hatt inntrykk av at det ikke er såå kult, men jeg tar sikkert feil da :)
Nå skal jeg finne ut av det!
Søren, trodde du var forelsket i en på skolen jeg, det hadde jo vært så kos!
Bra du får flyttet :D
<3

Maren sa...

Ja, det er Cedrik fra Harry Potter :) Han er nydelig i denne filmen ogsaa.

:D