torsdag 6. november 2008

Lite effektiv skoletime

Foerst vil jeg si at jeg ikke har tengt aa gaa noe inn paa politikk i denne bloggen, skal i alle fall proeve. Jeg har sterke meninger, har fulgt noeye med aa valget hver dag. Naa er det over, det amerikanske folket har talt, og da skal jeg ikke komme her og si hva jeg mener skulle ha vaert og ikke. Haaper for Guds skyld Obama gjoer en god jobb, og motbeviser det mange frykter.

Med det sier jeg goodbye politics paa min blogg. Over til noe annet, hvor morsomt er ikke ordet "satire" (paa norsk altsaa.) Det er ikke av en spesiell grunn jeg skriver det, men kom bare til aa tenke paa det ordet. Akkurat naa sitter jeg i en av mine independent studies (dramagreier), men jeg gjoer ikke en verdens ting, som dere sikkert skjoenner. Det er mange junior high kids her (smaabarn, 8.klassinger eller yngre.) Er meget glad for at jeg fant ut at blogspot ikke er blokket her paa skolen.
http://www.jippii.no/ er heller ikke blokket, saa dere kan finne meg i tegnerommet under navnet Mona. 123spill er fillern meg blokket. Alt utenom google, jippi og blogspot er blokket. VGnett er blokket.

Her sitter jeg i timen,
Og oever litt paa rimen,
Barna er saa skrikete,
Humoeret til armene mine er fikete,
vokabulaeret mitt suger,
her sitter jeg og juger…

Der ringte klokka. Skal til engelsk.
Maren

6 kommentarer:

Anonym sa...

sweetheart! :)
nå har jeg kost meg skikkelig med bloggen din, det er så koselig å lese! og det virker så gøy å skrive, jeg får nesten lyst til å lage en blogg selv! jeg er en dårlig marenusabloggleser, jeg hooker opp sånn annenhver uke, men jeg koser meg iallefall veldig når jeg først leser det, det er så fint å høre om hvordan du har det! :)
og, keep away fra de der ryktepsychobackstabbingjentene, de fortjener ikke deg og dine verdier at ALL. iallefall ikke hun som sparker under bordet, ÆRLIG TALT. hva skjedde med at usa var et kristent land a? glad i deg! :) <3

Anonym sa...

hahaha!
det var gøy :D

.. <3 Mona <3

Anonym sa...

Artig innlegg Maren, helt sant(:
<3

Anonym sa...

Maren, du er morsom! =D

Enig med deg når det gjelder Obama. Nå må han prestere ellers kommer du og jeg + mange andre til å bli skuffet. Jeg har mange forslag til ting du kan skrive om! =D
- Dramatimene (jeg har ikke hørt noe om det før litt nå, og jeg føler jeg ikke vet så mye:P).
- THa foood! =) Prøvde meg på ammmerikanske pancakes her om dagen, men de ble ikke så veldig tykke :( nedtur, ass.
- Kart. Finnes det atlas i USA? :P Det er IKKE et dumt spørsmål.
- Tankedryss. Selvsagt må du skrive om tanker du gjør deg om det amerikanske samfunnet (du har skrevet masse allerede, btw). Det er meget morosamt.

Bestehels frå Hans :D

Anonym sa...

når jeg ser etter, skriver du ikke om dramatimene. reviderer den setningen =)

Anonym sa...

Så gøy Mona;)

Fint dikt du har skrevet:D
får begynne å henge litt på Jippii.no jeg også;)

<3