lørdag 8. november 2008

Who's dome?

Our dome! I går spilte guttene våre football game i the dome, det er en stor innedørsarena i Syracuse, hvor Syracuse (footballteam) har hjemmebane. Denne kampen var play-off til state (det er sluttspillet i hver stat, man må være veldig gode for å komme dit) , til nå har vi vært uslåelige. Dessverre tapte vi kampen, selv om det andre laget var the underdog hele kampen. Veldig trist, for de har spilt bra i år. Trodde aldri jeg skulle skjønne amerikansk fotball, men det gjør jeg nå. Vi hadde en prøve om det i gymtimen, og jeg fikk 94%! Ble utrolig fornøyd, måtte study en del først, så da lærte jeg samtidig reglene. Til og fra kampen kjørte jeg yellow school bus, oh yeah. Ikke så veldig komfortabelt akkurat, har litt for lange bein og litt for lite benplass. Spennende game, hvor vi cheeret så mye vi kunne til siste stund. De spilte kjempebra, men det andre laget fikk one to many touchdowns.

Cheerleaderne under peprally

Football guttene som danner en DOME.

Kate, mongoMaren, Kristin, Kathleen in tha schoolbus!
Dommerne, måtte bare!


Vanligvis er vi blå, her er vi hvite.

Nico, Kate, AnneMarie, Maggie, Kristin, Kyle og andre flittige supportere.

Cheeleaderne


Katie og meg

Juniorgirls. Nærmest har vi Lauren (<3)

Mitt favorittbilde.
Kristins munn, Maggie, Nina, Michaela, Sarah.
Selv om de ikke vant, GO CAVS!
-Hese Maren.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dritfete bilder =D det så sinnsykt morsomt ut!

Kjipt at de tapte da =( og gratulerer med testen =)

Helsing frå Noregs fjell og fjordar!

Anonym sa...

Så utrolig gøy med amerikansk fotball!
Jeg har alltid syntes at det er fascinerende! Er det sånn at de slår hverandre ned og sånn? ;)
Jeg spilte en litt sånn light versjon da jeg var i Arizona, jentene mot guttene og vi vant:P
Har du spilt?

<3

dina&andrea sa...

hun kate så skikkelig pen ut!

tjohei

Anonym sa...

det er så spennende å lese assa! spesielt når det er bilder :D

forsett å skriv masse! :)

Anonym sa...

For et fint og langt innlegg, og med så mange fine bilder a gitt! jeg liker, mermermermer!! :D
du er digg som fy!

Anonym sa...

Footballgame :D
Så gøy med cheerleadere og alt!
Blir man gira eller?
<3

Anonym sa...

gøy gøy gøy!!

så utrolig artig maren!!