tirsdag 25. november 2008

Hanna!

3 ganger hurra for Hanna,
HURRA HURRA HURRA!
Gratulerer med dagen din heite jente. Den 26. november.

du smiler - vi smiler.
...............................................................................................

Flere har spurt meg hva jeg oensker meg til jul og her kommer det:
- sjokolade.
- oppdateringer paa papir om livet deres
- ansiktskrem (den rosa sensitive fra Garnier)
- norske filmer.
- Strikker fra H&M (svarte og hvite)

Jeg har ferie.
Ha en fin thanksgiving everybody.

3 kommentarer:

Mrs.Marsellus Wallace sa...

Gratulerer til Hanna!

Maren!!!
Nå sitter jeg i spansken, og vi hører på tengo la camisa negra, og skal synge!!

<3<3<3<3<3

følelsen er ubeskrivelig.

hilsen dina & juanes

Anonym sa...

joho til hanna! <3

jeg sitter også i spansken med dina og juanes og synger av full hals.. uffuff.
gleder meg til navidad! <3

Anonym sa...

hihi!!
tusen takk!