tirsdag 18. november 2008

Hamlet+Lauren=<3

Dette er verdens søteste lille ting. Jeg lærte Lauren å si "Å være, å ikke være, det er spørsmålet" i en dramatime. Jeg skal nemlig et lite stykke Hamlet som min monolog som vi må fremvise om noen uker (på engelsk naturligvis.) Så i den anledning startet Laurens første norsktime, i løpet av året skal hun nok kunne dramatisere hele Hedda Gabler på norsk skal vi nok se.

Nydelig, ikke sant? :) Lauren er en jente man ikke kan mislike. Helskjønn.

Maren

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe fett:D Hun var jammen ikke dårlig. Du skulle hørt verstkusinen min si "gjort er gjort og spist er spist" Hun beveget hodet frem og tilbake. Ikke bra:P hihi:)

Anonym sa...

åå ! så fantastisk søtt:D

Anonym sa...

hihi! hun er søt og du er søt! <3

Anonym sa...

wow, hun var jo flink! creds Lauren!

Anonym sa...

Så flink hun er!
Ser så søt ut:D

Anonym sa...

Haha, hun var helt utrolig søt! Ble skikkelig overasket over hvor flink hun var! Keep on the Norsk-lesson, hahah! Tror jeg bør være glad for at jeg ikke er i det store utland, sliiiiter med engelsken :P